Us convidem a fer un ús responsable del pati en horari extraescolar i a pensar en el benefici que suposa per a tothom per tal de poder-lo mantenir obert en el futur i convertir-lo en un veritable espai de trobada per a totes les famílies!

Cada dijous, de 16.20 a 17.30 h!

Normativa:

• El Pati Obert, es un espai on només el poden utilitzar les famílies
    de l’escola.
  • Cada pare i mare (o familiar que estigui al càrrec) és responsable de l'atenció del seu fill/a, així com de la correcta utilització de les instal·lacions del centre.
  • Cal retirar totes les pertinences de l’interior de l’escola a les 16:20 h (jaquetes, motxilles..).ja que l’escola quedarà tancada a partir d’aquesta hora.
  • Si algun nen/a ha d’anar al lavabo, s’hi ha d’anar a les 16:20 h abans de tancar l’escola.
  • Els nens no poden utilitzar les joguines de l’escola, en cap cas poden treure joguines de les aules al pati. Cada nen/a pot portar joguines pròpies.
  • Cal respectar l’horari i sortir del pati puntualment abans de les 17:30h.
  • Cada dijous hi haurà uns pares o familiars responsables del Pati obert. Per qualsevol dubte o incidència cal que us dirigiu a ells.
  • Qui vulgui fer ús del Pati Obert ha d’acceptar aquesta normativa.