Extraescolars

Ampliem horitzons i potenciem les passions dels alumnes.

La comissió d'Extraescolars s'encarrega de cercar i gestionar les activitats que es fan fora de l'horari escolar, tant el servei 'Bon dia', el servei 'Bona tarda' durant l'horari intensiu del mes de juny, així com les activitats pròpiament enteses com a extraescolars tant del migdia com de la tarda d'octubre a maig, a l'Escola Camins de Banyoles.

Comissió Extraescolars

Graella provisional d'activitats extraescolars curs 2023-24

Graella extraescolars curs 23-24

* Activitats gestionades directament per l'AFA

Relació de les activitats extraescolars curs 2023-24

Us podeu inscriure i donar de baixa de les activitats gestionades directament per l'AFA (English ways i Teatre) clicant l'enllaç corresponent:

Consideracions:

• Per inscriure un infant a qualsevol activitat extraescolar cal que la família sigui sòcia de l’AFA.
  • El preu de les activitats extraescolars gestionades directament per l'AFA (English ways i Teatre) és de 22 €/mes per alumne. El cobrament és mensual i per avançat, entre l’1 i el 5 del mes en curs.
  • El preu i les condicions de les activitats gestionades externament les posa cada empresa o entitat. Es pot consultar a la fitxa de cada activitat.
  • Les altes i baixes de les activitats gestionades externament es fan directament amb l'empresa o entitat corresponent. Les dades de contacte estan a la fitxa de cada activitat.
  • Per a qualsevol consulta sobre les extraescolars o el servei Bon Dia, podeu contactar amb la comissió per e-mail.