Menjador

Alimentem els somriures dels infants.

La comissió de Menjador de l'AFA de l'Escola Camins de Banyoles s’encarrega de supervisar el servei de menjador de l’escola, tant pel que fa a assegurar que el menú proposat sigui saludable i nutritiu com que el servei de monitoratge que s’ofereix durant el temps de menjador sigui l’adequat.

També fa de pont entre les famílies i l’empresa que gestiona aquest servei, Càtering Vilanova.

Podeu consultar els menús mensuals al web de l'Escola i les instruccions per comprar el tiquet menjador clicant d'aquí.

També podeu accedir al web del Consell Comarcal, des d'on es poden gestionar les altes i baixes del menjador, així com també ampliar o reduir el número de dies i resta de gestions, tals com el canvi de les dades bancàries.

Uneix-te a aquesta comissió!

Si tens ganes de participar a aquesta comissió, escriu-nos o omple el següent formulari.